sunnuntai 6. tammikuuta 2013

Vuoden ensimmäinen viikko takana

Ensimmäinen työ"viikko" takana ja hyvin meni. Olen voinut hyvin. Totta kai mietin paljon niitä tuntemuksia, joita on ja jos jostain vähän kolottaa, niin helposti sitä heti miettii kaikkea mahdollista. Olen kuitenkin yrittänyt tiedostetusti murehtia vähemmän. Huolehdin siitä, etten rasita itseäni liikaa, kuuntelen kehoani ja muuta en oikeastaan voi tehdä. On vain hyväksyttävä oma ei-kaikkivoipaisuus ja luottaa, että kaikki menee hyvin, niin kuin on tarkoitus. Kohtu kasvaa, sen tunnen ja sehän on hyvä merkki, joten nyt vain luottamusta kehiin! :)

Meillä oli todella, todella vähän lapsia töissä, joten sain erittäin pehmeän laskun takaisin arkeen. Se oli varmasti erittäin hyvä, sillä vaikka melua, lapsia ja tekemistä oli vähän, niin mä olin erittäin väsynyt. Perjantaina nukuin töiden jälkeen ruhtinaaliset 3 tuntia päikkäreitä ja silti uni tuli illalla sen ihmeemmin odottelematta! 

Oli jotenkin mukava palata töihin, kun huomasi työkavereiden ja lasten iloitsevan mun paluusta. Työkaverit suhtautuivat mun työrajoitteisiin myös erittäin ymmärtäväisesti, nyt täytyy vain katsoa, miten homma lähtee käytännössä sujumaan, kun huomisesta eteenpäin meillä on taas talo täynnä lapsia. Täytyy vain itse muistaa ottaa iisisti, kuunnella kroppaa ja uskaltaa sanoa ei, tätä en tee! Kyllä tästäkin selvitään. Olen vain hirmu onnellinen, että viikkoihin alkaa taas muodostumaan normaali arkirutiineja. :) 

Meillä siis töissä vain mun osaston työntekijät tietävät, että olen raskaana, enkä tällä viikolla vielä muille kertonutkaan. Sen verran pitkiä ja epäileviä katseita sain, että luulenpa ensi viikon "salaisuuden" paljastuksen tulevan muille vähemmän yllätyksenä. Olen ihan tarkoituksella tällä viikolla laittanut vähemmän löysiä vaatteita päälle, että ne jotka raskauden huomaavat, huomaavat. Ei se enää mikään suuri salaisuus ole, mutta kivahan se tietysti olisi saada itse kaikille kertoa. Muutamille lasten vanhemmille kerroin jo tällä viikolla ja muille kerron sitten ensi viikolla. 

Olin pitkästä aikaa eilen shoppailemassa M:n kanssa. Ihanaa oli päästä ihmisten ilmoille! En tosin hirmuisesti jaksanut, mutta kuitenkin vähän. Ostinpa itselleni uusia mamma- vaatteita Hennesiltä. :) 



Ihania värejä oli tarjolla. Toi epäselvän värinen paita on sellainen vaalean-neon- vihreä :D ja nuo liilat housut on erittäin mukavat jalassa! :D Nyt voi kevät siis jo tulla, mä olen valmis! :D Noitten lisäksi ostin vielä yhden mustan pitkän paidan ja mustan trikoo mekon... Niitä en ruvennut kuvailemaan! :D 

Tänään pitäis vielä jaksaa kirjoitella kehityskeskusteluja, kun pitäis sellaiset tulevana tiistaina pitää mun "alaisille"... Inhoan!!! (ja se kaikki tietysti saksaksi...Sekin vielä!) Eli ei muuta kuin blogi kiinni ja töihin! :) 

Rentouttavaa sunnuntaita kaikille! :)

2 kommenttia:

  1. Ihania raskausvaatteita! Ja loistavaa että eka vko sujui hyvin. Nyt otat rauhassa siel. :D -Tit

    VastaaPoista