keskiviikko 13. helmikuuta 2013

Edelleen kotosalla...

Tilanne siis eteni niin, että täällä mä makailen kotisohvalla koko viikon! 

Maanantaina kirjoittelin siitä, että en tiedä pitäisikö mennä töihin vai ei. Se tilanne laukesi sillä, että mun 2 työkaveria ja pomo soittivat mulle maanantai iltasella ja ilmoittivat, että mä en ole tulossa tiistaina töihin. Mun pitää levätä ja antaa vauvallekin aikaa rauhottua kaiken sen yskimisen keskellä. Ja toiseksi meillä on kuulemma töissä todellinen flunssa-aalto liikkeellä ja iso osa lapsistakin kipeitä. Ei siis ole mitään järkeä mennä puolikuntoisena töihin noutamaan joku vielä sinnikkäämpi tauti. Joten siis asia oli sillä selvä: mä makoilen tiistain siis vielä kotosalla!

Siinä meni sitten eilinen ja illalla oli vielä suhteellisen samalainen olo kuin ne edelliset 2 päivääkin. Työkaverit toppuuttelivat kuorossa tulemasta töihin ja päätinkin, että aamulla suuntaan ensimmäiseksi lääkäriin ja kysäsen hänen mielipidettään. Tämä aamuna siis menin herra tohtorin luokse ja tulos oli yksioikoinen: "Sä pysyt tämän viikon visusti kotona, kierrät kaikenmaailman päiväkodit kaukaa. Juot paljon ja yskit hillitysti!"... Mitä siinä sitten muuta kuin takaisin kotiin ja sohvalle. 

Huomasin kyllä, että ei tässä ihan kunnossa olla, kun aamuisen 1,5 tunnin lääkärireissun jälkeen olin niin poikki, että piti ensimmäisenä nukkua 2 tunnin "päiväunet"... (10 aikaan aamulla!!!) Mutta nyt mulla on ihan tohtorismiehen lupa tähän löhöilyyn, joten eipä hätiä. Tämä viikko siis menee tässä tautia parannellessa ja ensi viikolla toivottavasti uusin voimin jälleen töihin! (niin ja loppu viikosta sitten Suomeen!!!!!)

Muuten tässä ei pahemmin mitään kirjoitettavaa ole, paljon ei täällä sohvan uumenissa ehdi tapahtua! :) 

Otin eilen kuvan vielä vatsasta, vaikkakaan mitään suurta muutosta edelliseen en kuvista huomaa! ... 

21+2
21+2

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti