lauantai 2. helmikuuta 2013

Jalkapalloa stadionilla! :)

Minä, todellinen jalkapalloprofi, voitin 4 pääsylippua itsevalitsemiini otteluihin. :D Viime vuoden Em-jalkapallo kisojen aikaan me osallistuttiin molemmat sellaiseen veikkauspeliin, jossa piti veikata kaikkien pelien tuloksia, kaikki puolivälieriin pääsevät joukkueet ja sitten vielä kisojen maalikunigasmaa. Osallistujia oli yli 300 ja mähän sitten tulin toiseksi :D Siinä oli M:llä monttu auki, kun ne tulokset julkaistiin! :) Mutta nyt hän pääsee sitten niihin otteluihin mun seuralaisena! 

Viime sunnuntaina oli ensimmäinen ottelu:


Yllätyin kuinka kivaa siellä sitten oikeastaan olikin. Olin ajatellut, että jossain vaiheessa mulla on jo niin kylmä, nälkä ja inhottava olo istua, että ei jaksais tuo jalkapallo enää vähempää kiinnostaa.. Mutta toisin kävin. Olin pakannut itseni niin täyteen vaatteita, kuin vain takin alle mahtui, että olo oli hyvä ihan loppuun asti. Telkkarista seurattuna jalkapallo ei ihan noin paljoa mua innosta, mutta stadionilla se oli aivan eri juttu! :) Ja tietysti jalkapallo Saksassa on vähän eri juttu kuin jalkapallo Suomessa... Täällä katsojia oli yli 60 000. Sitä on vaikea kuvitella. Se on melkein kaksi kertaa sen verran ihmisiä kuin mun kotikaupungissa Suomessa on asukkaita! :) 

Tässä kuvassa näkyy kotijoukkueen fanikatsomo



Oli siis erittäin loisto reissu. Nyt odotan jo ihan erinlaisella innolla sitä toista peliä, johon meillä vielä on liput! Se peli onkin sitten maaliskuun lopussa, viime vuoden voittajaa vastaan! :) Cool! Ehkä mussa asuu sellainen pieni saksalainen jalkapallo fani... enkä siis tarkoita pelkästään mun mahassa :D

1 kommentti:

  1. Oli pakko lukee tää S:lle, tais vähän kateus sillä iskeä :D Mahtavaa, et teillä on kaikki hyvin - mä luen tätä blogia öisin imettäessä kännykällä, enkä oo sillä saanu kommentoitua! mut ajatuksissa oot! olis mahtavaa, jos ehtisitte kattomaan pikku-M:ää reissullanne, eli jos aikaa / jaksamista on, niin tervetuloa! <3

    VastaaPoista