torstai 14. helmikuuta 2013

Erittäin hyvää ystävänpäivää!

Ihanaa ystävänpäivää kaikille! <3 

Olen ehdottomasti sitä mieltä, että jokaisen päivän tulisi olla ystävänpäivä; osoitusta ystäville siitä, että heistä välittää ja heitä arvostaa! Osoitus rakkaille siitä, että ilman heitä elämä olisi tyhjää ja tylsää. Sitä ei tarvitse suurilla teoilla osoittaa, vaan arkipäiväisillä pienillä teoilla ja eleillä.

Täytyy samaan hengenvetoon todeta, että M on ehdottomasti maailman paras mies osoittamaan rakkautta, kunnioitusta ja sitä, että välittää. Pienillä teoilla hän tekee arjestani mielettömän ihanaa. En varmastikaan ole ansainnut niin pyyteetöntä rakkautta ja välittämistä, jota hän minulle antaa. Mutta osaan arvostaa sitä, mitä minulla hänessä on! Ehdottomasti!


Emme normaalisti julista vuosipäiviä tai ystävänpäivää mitenkään erityisesti, mutta jos joku päivä sattuu oikeaan ajankohtaan ja on jotain ideoita, joilla toista voi ilahduttaa,niin sitten tartumme tilaisuuteen. Tälle päivälle en ole M:lle mitään erityistä suunnitellut, mutta hän oli valmistellut mulle ihanan, pienen yllätyksen! Mä makailin vielä sängyssä ja M:n kiikuttaa mulle erittäin suuren paketin. Yllätys oli jo siinä vaiheessa todella suuri. En osannut odottaa mitään sellaista. M oli ostanut mulle imetys- / nukkumistyynyn. 

Olen menneinä viikkoina pitänyt kylkeni tukena normaalia sohvatyynyä, jotta pystyisin paremmin nukkumaan sellaisessa puoli kylkiasennossa. Se tyyny on ollut liian pieni siihen tarkoitukseen ja heräilen aina yöllä siihen, että paikat puutuu tai lonkat särkee kyljellään nukkumisesta. Tämän kaiken oli M siis huomannut ja rekisteröinyt ja tilannut mulle maailman suloisimman tyynyn nukkumista helpottamiseen ja myöhemmälle ajalle lasta (imetystä) varten! Nyt mä voin laittaa sen kyljen tueksi, jotta saan paremman asennon nukkumiseen! :D En malta odottaa, että pääsen sitä ensi yönä testaamaan! :)Jopa tyynyn kuviointi oli ihan äärettömän suloinen, sopiva niin tytölle kuin pojalle! (ajatellen mahdollisia seuraavia lapsia!) M oli kiinnittänyt paljon huomiota siihen, että tyyny on kaikinpuolin mahdollisimman monikäyttöinen, pesunkestävä ja hyvänlaatuinen. Se on jopa täysin Bio! :D



Tämä oli mielestäni loistava esimerkki siitä, millainen mies M on. Ei mitään turhuuksia, vaalenpunaista, sydämiä ja glitteriä, vaan todella hyvin mietitty rakkauden osoitus,joka helpottaa mun arkea! :) Olen niin onnellinen, että olen löytänyt elämääni noin ihanan miehen! <3 Tänä iltana taidan kokata hänelle illallisen valmiiksi, kun hän tulee kotiin! Ei mitään gourmee erikoisuuksia, vaan hänen lempiruokaansa! :)

Ihanaa päivää kaikille! :)

Tässä on mun flunssapäivän ilot! :) 

2 kommenttia:

  1. Viikot vaan lisääntyy <3 ihanan lahjan M sulle ostanut! Imetykseen kannattaakin panostaa, ja sen puolesta taistella... Mun ainakin tuli muutamat itkut itkettyä, kun aina ei meinannut sujua, mut nyt siitä taistelusta on kiitollinen! hyvää ja halpaa ruokaa vauvalle :D alkuun ahdisti välillä, kun tuntu ettei mitään muuta pystykkään tekemään kuin istumaan sohvalla vauvan ja imetystyynyn kanssa, mut nyt kun vauveli syö vähemmän aikaa ja harvemmin, toivois välillä, et söis nyt vähän pidempään, et ehtis esim kattoa hetken telkkaria tai lukea vauva-lehteä :D

    VastaaPoista
  2. Voi ihana miäs!! Ja maailman parasta ystistä muru. -Tit

    VastaaPoista