tiistai 19. helmikuuta 2013

Lääkärikäyti suoritettu!

Hip hei hurraa..Suomi täältä tullaan! :D

Eilen oli siis kauan odotettu lääkärikäynti ja kaikki oli hyvin. Se oli suhteellisen nopea tarkastus, jossa lääkäri katsoo, että miten kohtu on kasvanut, miltä alakerta tuntuu ja miltä kohdunkaula/- suu ultralla näyttää. Alateitse ultrattaessa ei lapsesta enää paljoa näe, kun se on jo sen verran suuri, mutta sen verran nähtiin, että sydän siellä tasaiseen tahtiin hakkasi ja poika liikkui villisti! :) Eli siis kaikki oikein loistavasti! :) Ensi kerralla onkin sitten sokerirasitustestin paikka. En tiedä onko se Suomessakin niin, että viikkojen 25/26 kohdalla tehdään jokaiselle sokerirasitustesti?? Täällä se on tapa ja seuraavalla kerralla joudun siis juomaan sitä ällöttävää litkua ja odottelemaan ikuisuuden, jotta ne voi ottaa verinäytteen! plaah! Mutta parempi että ottavat, sillä meillä on suvussa paljon diabetestä ja meidän äiti sai raskausdiabeteksen mua odottaessa... Joten toivotaanpa nyt,että mä vältyn siltä. Lääkäri kuitenkin sanoi, että mun virtsanäytteissä (jotka otetaan joka ikinen kerta), ei ole vielä ollut mitään siihen viittaavaa, että se raskausajandiabeteksestä enteilisi! Eli siis peukut pystyyn 19.3 asti! :D 

Nyt sitten lentolupa taskussa pitäisi vielä täksi päiväksi mennä töihin... Illalla onkin edessä sitten hurja pakkailu ja kamojen kasailu. Huomen aamulla pitäisi sitten jo 5.30 olla lentokentällä! :D Ihanaa, että on loma ja näkee taas ihmisiä, vaikkakin mulla on suhteellinen paniikki siitä, miltä näytän. En halua, että kaikkien mielestä näytän todella paljon lihonneelta ja turvonneelta... Vaikka siltä omasta mielestäni kyllä näytän! :( No ei pidä miettiä moista... Pääasia, että pääsen taas näkemään perhettäni ja ystäviä! :) 

Ai niin, piti vielä kertoa, mitäs siellä lääkärillä tapahtui... Mulla on siis aina ollut ja tulee varmaan aina olemaan naispuolinen gynegoloki! En vain osaa kuvitella sitä tilannetta, että miespuolinen lääkäri tutkisi tuolla mun alakertaa! Ei kiitos! Mun lääkärillä on myös miespuolinen lääkäri, mutta olen aina varmistanut, että mun aika on sille naiselle. Jotenkin varsinkin tässä raskausaikana pidän sitä todella tärkeänä, että saan käydä aina sillä samalla lääkärillä, joka tuntee mut ja tietää mun tilanteen. Häneen luotan ja siksi olen siitä ollut tarkka, että hän varmasti on paikalla. Eilenkin hän oli paikalla, mutta huomasin jo odotushuoneessa lapun: "Meillä on tänään mukana tutkimuksissa harjoittelija, Japanista (miespuolinen)!"... Voi luoja!!! Kuulin, kuinka mua edeltäviltä kysyttiin, että onko se okei, että tämä herra tihrustaa mukana... Mietin siinä koko ajan odottaessani, että kehtaanko sanoa ei. Lopulta päätin, että minähän sanon, koska en todellakaan halua kahta ihmistä siihen kurkkimaan, kun levitän jalkani.. Sitten tuli mun vuoro, mutta multa ei kysytty mitään!!! Sitten meni mullakin todenteolla pupu pöksyyn, enkä kehdannut sanoa mitään... Joten eilisestä tuli historiallinen päivä, sillä se Japanilainen harjoittelija poika pääsi kurkkimaan mun jalkojen väliin! Se tilanne ei ollut kovinkaan miellyttävä, mutta selvisin! Ajattelin vain, että lapsen takia mitä vaan! :D

Mutta nyt on lähdettävä töihin! :D Viimeistä päivää ennen lomaa!! jihuuuuuuu! :D Saa nähdä pääsenkö lomalta tänne vielä kirjoittelemaan, jos en niin loman jälkeen nähdään taas! :D

Mukavaa päivää kaikille!  <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti