maanantai 31. joulukuuta 2012

15+1

Huomaa kaikesta, että olo on jotenkin paljon helpottuneempi. Totta kai mä tiedän, että mitä vain voi, koska vain tulla, mutta pääasia on, että tällä hetkellä meillä täällä voidaan hyvin! :D Siitä iloitsen!

Olen viettänyt erittäin rentoutuneen viikonlopun. Pientä touhuilua kotosalla ja kauppareissullekin pääsin kuukauden tauon jälkeen taas mukaan! :D Voi sitä riemua! Vaikka täytyy kyllä myöntää, että pientä jännitystä on ilmassa, kun touhuilen tai menen johonkin käymään. Ihan täysin rentoutuneesti en vielä pysty olemaan, mutta suunta on kuitenkin oikea. Toisaalta on varmasti ihan hyväkin, että asia pysyy muistissa, niin ehkä sitä sitten on jatkossa vähän varovaisempi ja tarkkaavaisempi oman olotilan suhteen. Tästä kokemuksesta on siis jotain opittu, samoja virheitä en halua toista kertaa tehdä...Eli urheilut on nyt unohdettu, vaikka halu juoksupoluille tai kuntosalille on suuri! :) Sitä ehtii sitten ensi kesänä, kun pikkuinen on turvallisesti ulkomaailmassa!

Nyt alkaa pikkuhiljaa vatsanseutuni saada raskauspyöreyttä. Tähän asti olen näyttänyt enemmänkin erittäin hyvin syöneeltä joulukinkulta, mutta nyt tulee näkyviin jo ihan selkeää vauvavatsan pyöreyttä. Voi sitä riemua, kun sen eilen huomasin! Suurta pallukkaahan ei tietystikään vielä ole, mutta suunta on jo oikea! :D Pitihän siitä heti ensimmäinen vatsakuva tännekin ottaa! :D Olkaapa hyvä! ;) 

 
Nuo ovat muuten ne äitiysfarkut, joista olen jo aikaisemmin laittanut kuvan. Oikein ovat mukavan tuntuiset jalassa! 

Eilen oli mun itsensä hellittelypäivä. Tein asioita, jotka minua ilostuttavat... 

Neuloin, söin, nautin auringonpaisteesta, luin ja kävin rentoutumassa kylpyammeessa... seuranani...


 
Oli ihana maata lämpimässä vaahtokylvyssä pitkästä aikaa ilman synkkiä ajatuksia ja pelkoa. Tällä kerralla nautin täydellisestä hiljaisuudesta, kynttilöiden loisteesta, lukemisesta ja alkoholittomasta kuohuviinistä :D Tunsin oloni prinsessaksi! :D M ilahdutti kylpyhetkeäni vielä enemmän ja tarjoutui tekemään minulle jalkahoidon; raspauksineen ja hierontoineen :D AAh! :) Elämä on välillä niin ihanaa! 

Jotain muutakin erittäin tärkeää olen menneiden viikkojen aikana tajunnut; mulla on maailman paras kihlattu! Mun tuki ja turva. Ilman M:ää en olisi näistä viikoista selvinnyt, en fyysisesti enkä varsinkaan henkisesti. Ihan sama, kuinka huono päivä mulla on ollut tai vaikka välillä olen puhunut luovuttamisesta ja vaikka mistä, niin M on jaksanut olla positiivinen, tukea ja kuunnella. En tiedä olisinko itse toiminut noin urheasti ja pyyteettömästi samassa tilanteessa kuin mitä M on viimeisen kuukauden aikana tehnyt! Suuri kiitos hänelle siitä kaikesta! Parempaa miestä saa kyllä etsimällä hakea ja silti on vaikea löytää!... Mun täytynee kunnioittaa ja arvostaa sitä, mitä mulla on vieläkin enemmän ja sen aion kyllä tehdä!

Tänään olisi sitten aika vaihtaa vuosi 2012 uuteen vuoteen 2013. Tällä hetkellä meillä ei vielä ole mitään suunnitelmia illaksi, mutta oikeastaan ihan hyvä niin. Tehdään sitten juuri niin, kuin sillä hetkellä parhaalta tuntuu. :) Luultavimmin rauhallisesti kotosalla ehkä pelaillen ja alkoholitonta kuohuviiniä juoden! Hyvältä kuullostaa sekin! 

Mä toivottelen täällä jokaiselle onnellista ja hyvää vuoden vaidetta! Pitäkää huoli toinen toisistanne ja kertokaa rakkaimmillenne, kuinka paljon heitä arvostatte ja heistä välitätte! <3

Tulkoon vuosi 2013 ja tuokoon mukanaan sen mitä toivomme ja vieköön pois sen mitä taakkana kannamme! 

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti