sunnuntai 2. joulukuuta 2012

jouluilua...

Taas on aikaa kulunut, eikä jotenkin ole saanut aikaiseksi / otettua sitä aikaa, että kirjoittaisi tänne... Harmittavaista.. Anteeksi, mutta en ole kuitenkaan kokonaan unohtanut!

Nyt ollaan sitten aloittamassa 12. raskausviikkoa! Nyt uskaltaa jo vähän enemmän asiasta puhua ja myöskin luottaa siihen, että kaikki menee hyvin! Töissäkin lähimmät työkaverit tietävät raskaudesta ja ottivat sen tosi hyvin vastan! Meillä oli viime maanantaina palaveri, johon olin leiponut kakun ja ottanut kuohuviinipullon mukaan... Kun oltiin saatu meidän ensi vuoden lomat suunniteltua, niin kaivoin kassista ultrakuvan ja sanoin, että: "tahdon esitellä teille erään henkilön"... Ja eihän siinä enää mitään muuta tarvittu niin ensimmäiset hyppäsivät jo kyyneleet silmissä mun syliin! :) Olin oikeasti tosi otettu siitä, että he olivat niin aidosti iloisia. Voihan se tietysti olla, että se muuttuu vielä kaikki, kun heille jotenkin tulee paremmin todeksi se, että taas tulee valitettavasti tapatumaan henkilökunta muutoksia... No toivotaan, että kaikki menee eteenpäinkin yhtä hyvin kuin nyt!

Muutenkin mulla menee tällä hetkellä oikein hyvin. Pahoinvoinnista ei oikeastaan tietoakaan, olen jaksanut hyvin käydä 4 kertaa viikossa kuntosalilla tai juoksemassa ja olen oikein tyytyväinen itseeni. Totta kai muuttuva ulkomuoto välillä ärsyttää ja välillä ihastuttaa..mutta sen kanssa on vain opittava elämään. Mua ärsyttää suunnattomasti, että maha kasvaa, mutta ei ole sellaista kiinteää, kaunista palloa vaan sellanen pieni pallo ja sitten makkaroita...Niitä ei kovinkaan innoissaan tiukoissa paidoissa esittele... Toivon vain, että se kaikki vielä muuttuu kauniiksi raskausvatsaksi! :) 

Perjantaina olin ensimmäistä kertaa shoppailemassa, positiivisen tuloksen saatuani. Ja ostinpa sitten ensimmäiset äitiysvaatteetkin! :D 



Noissa äitiysfarkuissa vatsa tulee jotenkin todella kauniisti esille,  vatsa näyttää paljon suuremmalle kuin se oikeastaan onkaan! :D Mutta koska en ole vielä töissä kaikille kertonut niin pitää vielä yrittää peitellä... 

Sitten ostin yhden äitiyspaidan, tosin siinä on vielä aika paljon ylimääräistä tilaa vatsalle, joten se odottelee kaapissa vielä muutaman kuukauden! :)

Nyt viikonlopun aikana olen laittanut meille kotiin joulua ja oih...mä kyllä niiiiin rakastan jouluntunnelmaa! 

Äiti lähetti mulle Suomesta kauniit itse ompelemat verhot, jotka sopivat kuin valetut meidän keittiöön!...ai niin ja uuden kauniin jouluiseen pöytäliinan! Tip-tap-tip-tap-tipe-tipe-tip-tap-- ja niin tuli joulu tupaan! 



Olohuoneen kulmassa seisoo jo joulukuusi, koristeinee ja joululahjat odottavat aukojia jouluaattoon! (täytyy kyllä myöntää, että mä olen jo vähän heilutellu ja puristellut mun paketteja!) :) 


Mä odotan jo ihan innoissani joulua. Oon niin tyytyväinen, että mulla on jo oikeastaan kaikki joululahjat hankittuna, pieniä hankintoja lukuunottamatta! Tänä vuonna taidan siis todellakin säästyä joululahjastressiltä! :) 

Nyt heittäydyn sohvan pohjalle ja toivotan kaikille mukavaa alkavaa viikkoa! :D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti