perjantai 21. kesäkuuta 2013

Juhannusta...


Täällä ikävöin sellaista leppoista mökkijuhannusta!... 

Facebook täytyy jo nyt juhannustunnelmakuvista ja juhannustoivotuksista... Ensimmäistä kertaa ikävöin todellakin Suomen juhannusta! Olisin niin mielelläni nyt jossain mökillä hyvässä seurassa grillaamassa ja saunomassa! :( Mutta mun juhannuksen täyttää toivottavasti jokin vielä ihanempi..nimittäin meidän pikkuinen! Olisi ihana juhannuslahja, jos se pikkuinen päättäisi nyt viikonlopun aikana tulla ulos...

Eilen tuli se mun koko viikon odottama ukonilma, eikä mitään tapahtunut... Paitsi, että ilma viileni siedettäviin lukemiin! Kiitos siitä!!! Mutta siis ei kipeitä supistuksia, ei limatulpan irtoamista, eikä mitään muitakaan oireita, paitsi tylsistymistä! Mä olin jotenkin laittanut niin suuret odotukset, että kun se ukkonen tulee, niin meidän pikkuinen syntyy... Siitä syystä olin sitten eilen illalla ja tänä aamuna suhteellisen down. Ensimmäiset minun sanani M:lle olivat tänä aamuna: Voi ei..olenko mä edelleen täällä omassa sängyssä ison vatsani kanssa?!? Mutta näillä mennään! :) Ylihuomenna olisi laskettuaika, mitäs jos möhkäleellä onkin suunnitteilla tulla saksalaiseen ja suomalaiseen kulttuuriin sopivasti täsmällisesti!? :D

Tänään on kyllä taas ollut vähän enemmän harjoitussupistuksia ja menkkajomotuksia, että josko siellä sittenkin jotain tapahtuisi?! Viime yönäkin piti herätä melkein tunnin välein vessaan ja aina herätessä huomasi, että alaselkää ja -vatsaa vähän niin kuin jomottaisi... Toivottavasti hyviä merkkejä! Täytynee siis jatkaa toivomista ja lantion pyörittämistä! (Mun kätilö sanoi, että lantion pyörittäminen saattaa aktivoida supistuksia...Näyttää vähän epämääräiseltä, mutta eipä haittaa... pääasia olisi, että pikkuinen haluaisi vihdoinkin tulla ulos!)

Ettei mene ihan valitukseksi, niin jotain hyvääkin: Tänään tuli mun uusi puhelimeni (leluni)! Postimiehen ovikellon soitto ilahdutti mun aamuani todenteolla. Nyt onkin sitten saanut aikaa vähän paremmin kulumaan, kun on tutkinut uuden puhelimen toimintoja ja yrittänyt saada sitä toimimaan sillä tavalla, kun minä haluaisin... Ei aina niin yksinkertaista! :D

Nyt toivottelen jokaiselle erittäin mukavat juhannukset, pitäkäähän huolta toisistanne, älkääkä unohtako juhannustaikoja! :) Mä yritän täällä parhaani sopivassa suhteessa aktivoida supistuksia ja rentoutua! :D 

HYVÄÄ JUHANNUSTA!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti