tiistai 30. lokakuuta 2012

Lomakuulumisia...

Tuli pieni tauko kirjoitteluun, sillä oltiin viikonloppu M:n vanhempien luona käymässä. He asuvat 320 km päässä meistä, aivan Itävallan rajalla. Me käydään siellä suunnilleen joka toinen kuukausi. Mä en jaksais millään ikinä sitä autossa istumista, mutta tällä kertaa se oli jotenkin vielä pahempaa... Uutena raskausoireena ole nimittäin saanut pahoinvoinnin, joka on erityisen ärsyttävää autoillessa!!! Mä kun istahdan autoon ja lähdetään liikkeelle, niin jo mulla on huono olo! Ei kivaa! Mutta muutenkin sellaista pientä pahoinvointia on ilmassa koko ajan. Mun ei tosin (onneksi ainakaan vielä) tarvitse oksennella, mutta sellainen erittäin epämukavaa pahoinvointia on koko ajan, taukoamatta!!!

Mutta muuten reissu meni oikein hyvin. Halutaan pitää raskautta vielä hetki salassa, joten oli välillä vähän tekemistä ettei mennyt möläyttämään jotain tai muuten vain elein paljastaisi jotakin... Mutta ei ne mitään vielä osaa odottaa, joten eivät hekään noita merkkejä niin tarkkaile. Vähän M:n äiti huomautteli, että näytän niin väsyneeltä, mutta siihen se sitten jäikin... Joten toivottavasti salaisuutemme on vielä salaisuus ;)

M:n kaksoisveli ei ainakaan vielä osaa odottaa mitään lapseen viittavaa ja tiedän jo nyt, että kun salaisuus tulee julki hän pyörtyy varmaan siihen paikkaan... Tai ainakin saa hengenahdistuksen!! :D Noilla kaksosilla, kun normaalisti jotenkin se elämä menee suhteellisen samassa tahdissa, mutta tällä elämän osa-alueella täällä hetkellä M:n on niin paljon edellä, että siinä on veljellä vähän sulattelemista. Hän on nimittäin sinkku, jo pidemmän aikaa ja totta kai se vähän syö miestä, kun veli on jo kihloissa ja nyt tulee sitten lapsikin! Katotaan, miten hän ottaa uutisemme vastaan!

Syy siihen, miksi ajoimme juuri tänä viikonloppuna "anoppilaan" oli M:n lauantainen luokkakokous (johon aveceja ei ollut kutsuttu, kiitos siitä!!! ) :D Muutoin mitään suuria ohjelmanumeroita ei ollut tarjolla! :) Yleisemmin se tarkoittaa kahvittelua siellä ja kahvittelua täällä, ruokailua sillä ja täällä jne. Ja niin se oli tälläkin kertaa. Kahvittelua mummulassa, kahvittelua isän luona, ruokailua äitin luona jne. Mutta en valita, oli ihan leppoisaa! M:n isällä on maatila ja pääsin jopa elämäni ensimmäisen kerran hevosen selkään!! :D Jotenkin oon aina ajatellut, että joskus haluan istua hevosen selässä, mutta sit niitä mahdollisuuksia ei ole ollut tai olen jättänyt ne käyttämättä! Nyt uskaltauduin ja oli kyllä mukavaa!! :D 

Me nähtiin myös iiiihan pieni kissanpentu, pentu tais olla noin viikon ikäinen! :)



Tämä toinen on M:n oma kissa, joka asutelee siellä äidin hoivissa!




Eilen kävin kaupungissa tapaamassa entistä työkaveriani ja oli kyllä niin mukava taas juoruilla tyttöjen kesken. Mulla ei ole täällä mitenkään hirmuisen suuri ystävä- tai edes tuttavapiiri, joten sitten kun vihdoin tapaa jotain niistä hyvin vähistä ihmisistä, niin huomaa kuinka paljon sitä onkaan taas kaivannut! Hänelle kerroin jopa raskaudestani! :D Oli ihana tunne jakaa vähän tuntemuksia ja että jonkun kanssa voi puhua täysin varomatta, että lipsauttaa jotain! :D

Juoruilumme jälkeen kiertelin vielä hieman kaupungilla ja sain ensimmäisen joululahjan hankittua!
Ostin mun äitille hänen nomination-rannekkeeseensa uuden palasen; pienen tutin tulevan ensimmäisen lapsenlapsen kunniaksi! :D 



Itselle en tällä hetkellä paljon mitään voi shoppailla, kun äitiysvaatteet ovat vielä liian "mahakkaita" ja normaaleja vaatteita en viitsi paljoa ostella, kun ne sitten puolestaan jäävät hyvin nopeasti pieneksi. Jotenkin olen vain hieman taikauskoinen, enkä muutenkaan vielä suuremmin mitään vauvaan liittyvää viitsi ostaa, kun pelkään että sitten tulee joku pettymys... Mutta ostin itselleni kuitenkin uuden suloisen kalenterin ensi vuodelle! :D



Nyt täytynee lähteä käymään kuntosalilla, sillä vaa´an lukemat tänä aamuna saivat mut haukkomaan henkeä!! Mä olen kyllä sellainen possu!!! Onko kellään muulla näin suuria ongelmia a)hyväksyä painon lisääntymistä b) että se paino hyppii miten sattuu: esimerkiksi mä painan tänään 1,1 kg enemmän kuin eilen.. Ei se nyt voi olla. En mä eilen nyt niin tautisesti mitään syönyt!

Mukavaa päivää ja voikaa hyvin! :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti